Go Back   David Icke's Official Forums > Main Forums > Recommended Reading, Viewing and Audio
Register FAQ Chat Social Groups Calendar Mark Forums Read

Reply

Thread Tools
Old 23-07-2011, 01:40 PM   #1
aronia
Senior Member

Post Esanna - Now I Cry Myself To Sleep

Esanna - Now I Cry Myself To Sleep

Code:
http://www.youtube.com/watch?v=TWGnF-Utt04&feature=autoshare
Esanna - Now I Cry Myself To Sleep lyrics

Now I cry myself to sleep, only you are what I need. We can make it if we try. I am nowhere without and I don´t know what i should do, cause my tears will never dry and I still wonder why.

Fan man hotar det bestämt sitter smärtan gjuten i min själ. Är detta mitt liv, ha då säger jag farväl. Har många gånger undrat. Var finns min sypati? Men har alltid hamnat i någon sorts fantasi. Jag har blivit sviken för mycket så nu skiter jag i ömhet. Man känner att hela prisa känns när man får tillbaka svek. Brydde jag mig för mcyket för att du skulle gå, men att jag älskar dig i djupet är det svårt att förstå. För när det in på livet har visat vart det slutar. Jag försöker bygga upp en framtid men mitt liv lutar, kommer lyckan komma tillbaka eller kämpar jag för ingenting. Jag vet om saningen men jag drömmer kvar om att få bli din. Men du ser mig inte längre och allt har blivit knasigt. Så fort jag hör om dig så kommer känslorna tillbaka. Jag försöker att inte bry mig men kan inte låta bli. Vill ha ett svar på varför det inte kunde vara vi?

Now I cry myself to sleep, only you are what I need. We can make it if we try. I am nowhere without and I don´t know what i should do, cause my tears will never dry and I still wonder why.
aronia is offline   Reply With Quote
Old 24-08-2011, 10:51 PM   #2
aronia
Senior Member

In Swedish

Fan man hotar det bestämt sitter smärtan gjuten i min själ. Är detta mitt liv, ha då säger jag farväl. Har många gånger undrat. Var finns min sypati? Men har alltid hamnat i någon sorts fantasi. Jag har blivit sviken för mycket så nu skiter jag i ömhet. Man känner att hela prisa känns när man får tillbaka svek. Brydde jag mig för mcyket för att du skulle gå, men att jag älskar dig i djupet är det svårt att förstå. För när det in på livet har visat vart det slutar. Jag försöker bygga upp en framtid men mitt liv lutar, kommer lyckan komma tillbaka eller kämpar jag för ingenting. Jag vet om saningen men jag drömmer kvar om att få bli din. Men du ser mig inte längre och allt har blivit knasigt. Så fort jag hör om dig så kommer känslorna tillbaka. Jag försöker att inte bry mig men kan inte låta bli. Vill ha ett svar på varför det inte kunde vara vi?

In English

Damn you threaten it firmly seated pain cast in my soul. Is this my life have I say goodbye. Have often wondered. Where is my sypati? But have always been in some sort of fantasy. I have been let down too much so now I do not care about the tenderness. One feels that the whole praise feels when you get back deceit. I did for mcyket that you would go, but I love you in depth, it is difficult to understand. Because when it in to life has shown where it ends. I'm trying to build a future, but my life is tilted, the good fortune to come back and fight me for nothing. I know about sowing but I still dream about getting yours. But you do not see me anymore and everything has been crazy. As soon as I hear about you so will the feelings back. I try not to bother me but could not resist. Want an answer to why it could not we?

Last edited by i_am; 15-09-2011 at 07:54 AM.
aronia is offline   Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools

Posting Rules